Skip to content

Prefer to speak to us directly?

Call 0709 953 400

  • 5 stars: 18 (82%)
  • 4 stars: 0 (0%)
  • 3 stars: 0 (0%)
  • 2 stars: 1 (5%)
  • 1 star: 3 (14%)
S
Stephie
The flowers are not as picture posted that’s completely unacceptable!!

This is today I received the flowers and this is how they looked if you didn’t have any fresh sunflowers you could have communicated!! I Need my refund this is theft!!!product advertised isn’t the one delivered!!!

Hi Stephie, thank you for sharing your feedback, and we're truly sorry to hear how disappointed you were with the flowers you received. We completely understand how upsetting this must have been, especially when you were expecting them to match expectations.

We understand you were in touch with one of our customer care representatives, who shared some flower care tips as the sunflowers were still in the process of opening. We appreciate you taking the time to try those recommendations.

Please reach out and let us know how that worked out. We are looking forward to hearing from you.
^June

M
Mykie
Extremely Disappointing Quality and Poor Accountability

I’ve been a loyal customer of Purpink for over 7 years, which makes this experience even more disappointing.

I purchased a bouquet of sunflowers, and they wilted completely within just two days. This is unacceptable for flowers that are supposed to be fresh and of premium quality. What made the situation worse is that other flowers from a different bouquet, kept in the exact same environment and vase conditions, were still perfectly fine — clearly showing that the issue was with the quality of the sunflowers provided by Purpink.

When I reached out to them, instead of taking responsibility or offering a replacement, they blamed how the flowers were stored. They suggested trimming stems and adjusting water levels, essentially shifting the blame to the customer rather than addressing the obvious quality issue. This response felt dismissive and unprofessional, especially for a long-standing customer.

Fresh sunflowers should last at least 5–7 days with normal care, not collapse within 48 hours.

I’ve attached photos showing the flowers when received and how quickly they deteriorated. The difference speaks for itself.

Very disappointing experience. Based on this, I cannot confidently recommend Purpink anymore. Customer loyalty and quality assurance clearly do not matter to them as much as they should.

A
Anonymous
Doesn't look at all like the

Doesn't look at all like the picture!

D
David M.

Helpful punctual service in every respect.

N
Nancy M.
Great gift and great service

These flowers were delivered with such care (I initially made a mistake about the address) and brought so much joy to the person I sent them to!

C
Colin M.
Purfect gift from Purpink

As ever 100%. Flowers were.exactly as they appeared in the photos and the delivery was 5 star.
Never fail to come up trumps.

S
Stacia S.
Seamless Process. Beautiful bouquet.

I ordered flowers from the US for my partner who is in Nairobi for work. The ordering process was straightforward and easy, the email commununications about the process was clear, and the flowers arrived on time with no issues. They looked great. I would definitely order from Purpink again.

F
Ferial N.
Absolutely Beautiful Sunflowers

I sent sunflowers to a friend for her birthday and she sent me a picture. They were absolutely beautiful, fresh and the presentation was so lovely.

A
Anonymous
Disappointing

The flowers I received were tired and drooping. Best to just go and pick the flowers yourselves

J
JULLIETTE O.
Sunflowers to brighten your day !

My friend loved the flowers !

M
Malcolm M.
Amazing service! beautiful flowers

My date loved them! the delivery service! the presentation! A star!

W
Waceke M.
Excellence

The flowers were for a special friend for a special occasion. The service was flawless. Thank you.

N
Nicole O.
The most beautiful bouquet and the best customer service!

I enjoyed every step of the process that went into ordering these flowers. Mell replied promptly to my questions and then followed up once I'd placed my order. I really appreciated the fact that even after I'd placed my order, Mell was on standby until they had made sure that I had received the flowers in good condition. I also kept receiving updates on the progress of my order via email. The guy who delivered the flowers was pleasant and patient, which earned Purpink another gold star in my book.

Sunflowers are my favourite flowers, and the Purpink team went above and beyond to make sure I received a gorgeous bouquet. I was also blown away by the beautiful package the flowers came in. It was definitely beyond anything I'd expected and it helped keep the flowers nice and cool until I was able to put them in a vase. Thank you to the entire Purpink team! I appreciate the discount you offered me on my next order - I will be ordering from you again soon!

R
Richard O.
Honey Bunch

Excellent selection, arrangement, service and delivery. Very efficient!

J
Jayne M.

The flowers were beautiful and delivered on time.

C
Cecilia A.
Beautiful

The flowers were fresh and presented perfectly as in the photos. Amazing service ❤️

A
A.K.
Honey bunch sunflowers

These really did the full on surprise of flowers. I love that you guys break the norm of stereotypical flowers. The better half appreciated them. Your rider was also patient to wait since they were in a meeting. Great customer service.

L
Lily S.K.I.

My baby loved the flowers so much on her graduation , they are getting all her attention right now. Definitely not my last purchase they were as pretty as they seem. Thank you for delivering to Embu on time

I
Ivy O.
Beautiful

The flowers were beautiful, fresh and delivered on time

W
Wangui N.
Flowers and packaging 👌

Classic newspaper wrapping, lovely flowers. Customer service 👌

N
Nduku
Beautiful flowers

Absolutely stunning. The newspaper wrapping a plus. classic.

J
Jane M.
Dr.

Prompt delivery good quality

Flower FAQs

Delivery areas, same-day options, how we package your blooms — everything you need to know before you order.